ما را دنبال کنید

جستجوگر

 


صفحات جداگانه

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

 

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدزاده به نام از یادم نرفتی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و ملودی : مهدی احمدزاده / آهنگ و تنظیم و میکس مسترینگ : بهمن گلزار/ گیتار : علی دشتی )

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mehdi Ahmadzadeh – Az Yadam Narafti

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mehdi Ahmadzadeh – Az Yadam Narafti

——————————-

متن آهنگ مهدی احمدزاده به نام از یادم نرفتی

از یادم نرفتی هنوزم هنوزم

به پای تو نشستم دارم میسوزم

اومدم سمت تو عشق منو ندیدی

تا گذشتم از سرت با اینو اون پریدی

میگفتی عاشقتم همش دروغ بوده

توی قلب مسخرت جای خالی هم نمونده

تقصیر هیچکس نبود هرچی که بود به پای من

فقط تو بعد از این نیا میون لحظه های من

رفاقتت مال خودت منت نذار روی سرم

این قصه ها تموم شده دیگه نیا دوروبرم

عشق اولم تو بودی که عشقو از دل من روبودی

میخوامت حتی اگه یاد من نباشی

میدونم توی دلت کسی جز من نداری

از یادم نرفتی هنوزم هنوزم

به پای تو نشستم دارم میسوزم

گریه نکن دیگه راهی نداری

توی قلب عاشقم دیگه جایی نداری

سر ما کلاه گذاشتی گفتی دوسم نداشتی

من ساده باورم شد گفتی کسی جز من نداشتی

هیچکس عاشقت نشد هیشکی سراغت نیومد

جواب کار خودته هرچی بلا سرت اومد

میگفتی عاشقتم همش دروغ بوده

توی قلب مسخرت جای خالی هم نمونده

تقصیر هیچکس نبود هرچی که بود به پای من

فقط تو بعد از این نیا میون لحظه های من

رفاقتت مال خودت منت نذار روی سرم

این قصه ها تموم شده دیگه نیا دوروبرم

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟