تبلیغات

موضوع

تبلیغات

موضوع

تبلیغات

TOZIHAT

دانلود آهنگ جدید شهاد هاشمی به نام خطا با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320

shahad_Khata

دانلود آهنگ با کیفیت 128

shahad_Khata

—————————————–

متن آهنگ جدید شهاد هاشمی به نام خطا

چشام خیسه ، دلم خونه، هوای قلب من بارونه بارونه

تو قلب تو کی میشینه ، خدا اشکامو میبینه و میبینه

دلم اشکامو نشمرده ، یکی اینجاست که غم هامو میدونه

منه غمگین منه تنها، کی میتونه منو از من برنجونه

دل و دادم به دستایی که دستامو رها کرده کی بوده حرف رفتن زد همونی که خطا کرده

دل و دادم به دستایی ندیده اشک چشمام و ندیده بغض هر روز و گلایه ی شبامو

حالا با این همه بغضی که دارم

سرم رو رو شونه های کی بزارم

این و بدون بی تو اروم ندارم

قرار من تویی که بی قرارم

دل و دادم به دستایی که دستامو رها کرده کی بوده حرف رفتن زد همونی که خطا کرده

دل و دادم به دستایی ندیده اشک چشمام و ندیده بغض هر روز و گلایه ی شبامو

چشام خیسه ، دلم خونه، هوای قلب من بارونه بارونه

تو قلب تو کی میشینه ، خدا اشکامو میبینه و میبینه

دلم اشکامو نشمرده ، یکی اینجاست که غم هامو میدونه

منه غمگین منه تنها، کی میتونه منو از من برنجونه

دل و دادم به دستایی که دستامو رها کرده کی بوده حرف رفتن زد همونی که خطا کرده

دل و دادم به دستایی ندیده اشک چشمام و ندیده بغض هر روز و گلایه ی شبامو

حالا با این همه بغضی که دارم

سرم رو رو شونه های کی بزارم

این و بدون بی تو اروم ندارم

قرار من تویی که بی قرارم

دل و دادم به دستایی که دستامو رها کرده کی بوده حرف رفتن زد همونی که خطا کرده

دل و دادم به دستایی ندیده اشک چشمام و ندیده بغض هر روز و گلایه ی شبامو

———————————————–

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

دانلود آهنگ جدید |آهنگ جدید|اچ تی موزیک
hossein_tanha

ارتباط با مدیر

ارتباط با مدير

پیوندهای روزانه

نظرسنجی

از کدام مدل موسیقی خوشتون میاد؟